Alfta 11-12

I helgen var vi i Alfta och tävlade båda dagarna.
Jag var fotograf på lördagen eftersom det var kinesspecial då :)
Jag vann även i min klass med ett CK av 11tikar :)
På Söndagen var det väldigt många hundar som tävlade, i min klass var det 17st tikar. Men vi placerade oss på 3:e plats med ett CK och det är jag nöjd med. Mamma och Nelson blev 4:a bästa hane :)



 
Bästa uppfödargruppen Prefix :)

 Nelson <3


Postat av: bibbi

hejsan!!!hittade din sida via chines forumet. grattis till ett bra resultat på utställningen.jag läste på chines forumet att du tänkte tävla lydnad med din hund. så roligt :) själv ska jag också ut å tävla i lydnad. ska du tävla med puffen eller den nakna?? ha en bra dag mvh Bibbi

2009-08-14 @ 08:36:49
URL: http://www.nogg.se/indrapindra
Postat av: anna

Hej hej. Ja visst är det roligt med lydnad! Jag ska tävla med puffen, ska försöka träna jätte mycket nu i vinter så kanske jag vågar mig på tävlingar i sommar :P

Kram anna.

2009-08-17 @ 11:18:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback