Vill te England nu!

Jag saknar verkligen England, det är så otroligt mysigt där och alla människor är så trevliga.
Här kommer lite bilder från olika resor i England.

En söt ekorre i en mysig park nära hotellet.

Vi besökte Eden Project som hade massor av häftiga blommor i sina
enorma växthus

Vi var på Dartmoorheden som var otroligt fint med sina
hästar och får som gick lösa

Mamma som ska plocka snäckor på varje strand.
Som ni ser i bakgrunden så hittade vi enorma snäckskal på den här stranden.

Rigmor och jag

Nelson på hotellrummet

Big Ben

Vi hade turen att få se drottning Elisabeth och hennes man.
Inte så bra bild, jag hann i sista sekund slänga upp kameran

Vi gick in på Madame tussauds där jag fick se min kung ;)

Den senaste resan slutade väldigt bra måste jag säga ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback